آیا سطح بالای کراتینین، درمان های دیگر از دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سطح بالای کراتینین، درمان های دیگر از دیالیز وجود دارد

آیا درمانی دیگر سطوح بالای کراتینین، غیر دیالیز وجود دارد؟ در درمانگاه، دیالیز مستقیم ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین در خون است. با این حال، به دلیل عوارض جانبی آن و یا عوارض، آن را از آخرین گزینه درمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شود.

چرا دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه لازم است؟

دیالیز زمانی که سطح کراتینین بالا از محدوده طبیعی مورد نیاز است، زیرا نشان می دهد که تعداد زیادی از سموم در خون است. کراتی نین یک محصول زائد در بدن و دفع توسط کلیه از زباله های دیگر، مانند نیتروژن اوره است. سطح کراتینین بالا در خون بدان معنی است که عملکرد کلیه به طور جدی تحت تاثیر قرار، و کلیه ها دیگر قادر به جدا زائد در خون. تحت این شرایط، زباله، از جمله کراتینین در خون تجمع می یابد. این زباله ها در گردش خون و می تواند به صدمه به اندام های داخلی شود. بنابراین، حذف مواد مضر از خون بسیار مهم و ضروری است.

آیا درمانی دیگر سطوح بالای کراتینین، غیر دیالیز وجود دارد؟

دیالیز روش بیشتر مورد استفاده برای سطح بالای کراتینین است، اما این بدان معنا نیست که آن را تنها گزینه درمان است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، علاوه بر پیوند دیالیز و کلیه، آنها همچنین می توانید Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و ایمونوتراپی را امتحان کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - درمان پزشکی که از طریق گروه گیاهان کار می کند. این گیاهان باید تابع از گسترش عروق خونی، جلوگیری از التهاب، ضد انعقاد و تخریب، که می تواند کمک به تقویت کلیه ها. از همه مهمتر، مواد تشکیل دهنده موثر در میکرو چینی پزشکی می تواند سلول های آسیب دیده کلیه قدرت داخلی عرضه و فعال سازی آنها به کار دوباره. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است. علاوه بر این، سطح کراتینین خون کاهش می یابد که هنگام تخصیص کراتینین بیشتر است.

اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما انجام خواهد داد را ارسال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: